marți, 14 decembrie 2010

HALIOTIZAREA CUI? pai a ta!

Haliotizare?

Ce facem noi?
vrem sa  facem un mix irezistibil daca putem spune cum spun astia la cafea.. Vrem sa reusim sa combinam teatrul cu publicitatea. Stiu ca suna nerealizabil, nefezabil, si toate cuvintele care incep cu "ne", dar hai sa ne gandim putin, ce poti sa faci daca esti un actor bun, adica daca stii sa te controlezi pe tine, daca stii sa convingi, sa vorbesti, sa zambesti, si daca stii sa promovezi..Pai,  poti sa vinzi si aerul…cam asta vrem noi sa facem, mai putin partea cu aerul. noi vrem sa facem din promotori actori  si din actori promotori..deci proactori care sa promoveze teatrul tanar.
In ce consta mai exact?
Ei bine, timp de 4 zile, sala unui renumit teatru din bucuresti al carui nume inca nu poate fi divulgate va avea loc festivalul HALIOTIS.
Ce se intampla acolo?
O mana de oameni joaca si promoveaza teatrul.
Cum?
Foarte simplu, vor fi 5 echipe de promotori care vor dezvolta conceptul unei campanii publicitare pe o tema sociala aleasa de ei (de genul anti-fumat, anti-avort, anti-cevreitu). In concurs se vor inscrie cu idea lor, si cele mai bune idei vor participa in concurs.
Sectiunea de teatru, se refera strict la spectacole de one-man-show, mai exact, pe baza temelor propuse de aia de la "publicitate" cei de la "teatru" vor trebui sa faca un spectacol pe un text luat fie din baza noastra de date(pentru ca da! Oferim si asa ceva), fie din documentatia lor proprie si personala.
Astfel fiecarei idéi propuse de o grupa de promotori vor coincide 2 spectacole de one man show. (doi actori lucreaza pe aceeasi tema-putina competite nu strica niciodata)
Un exemplu concret ca sa intelegi cum functineaza sistemul nostru:
Ana, studenta la o facultate de comunicare si relatii publice (promotorul) isi strange o echipa de maxim 5 oameni si dezvolta o idée pe ce tema vor ei, atat timp cat respecta termenul de campanie sociala (nu se face campanie la un produse , nu vrem campanii comerciale(nu avem voie sa facem asta)), de exemplu o campanie anti fumat.
Cristi, elev de liceu, amator si iubitor de tot ce inseamna teatru, vrea sa joace intr un spectacol care sa  reflecte strict personalitatea lui, vrea sa isi faca propriul proiect, asa ca tanarul in cauza se inscrie la HALIOTIS, inscriere ce se face pe baza unei filmari de maxim 10 minute in care tanarul joaca intr-un mini one man show, pe un text ales de el, cu o regie facuta de el (ca sa ne arate si noua ce I poate pielea)  si pe  baza unei scrisori de intentie.. Daca va trece cu bine de preselectii, va primi un concept (concept dezvoltat de o grupa de promotori, de exemplu conceptual dezvoltat de ana care intre timp a fost acceptata in concurs cu  Campania anti fumat), isi alege un text din baza noastra de date (dada, punem la dispozitia participantilor nostrii si asa ceva)  sau din documentatia personala care sa aiba ca  tema centrala fumatul (de exemplu textul lui cehov despre fumatori). Spectacolul trebuie sa aiba intre 30-60 de minute, sa fie in limba romana, sa respecte tema impusa de promotori, si practic sa devina o unealta inedita in tot procesul de promovare.
Promovam.teatru. Promovam prin teatru. Actori. Promoteri. Proactori.

Participantii trebuie sa fie toti amatori, deci daca sunteti interesati dar sunteti la o facultate de profil teatral sau publicitar(unatc babes boilay snspa etc) sau ati terminat una , ne pare sincer rau, dar nu puteti intra in concurs pentru marele premiu HALIOTIS, puteti insa participa in afara concursului.
Sper sa intelegeti de ce ne adresam doar amatorilor..voi déjà stiti cu ce se mananca, noi mai avem de invatat multe!
Bineinteles, vom avea un juriu alcatuit din 3 oameni de publicitate si 3 oameni de teatru de la care va garantez personal ca aveti extrem de multe de invatat. Se vor acorda premii separate, pe sectiuni (cel mai bun one-man-show, premiul I, II, III), cea mai buna campanie (I, II, III), cat si premiul HALIOTIS care se va acorda echipei care a imbinat cel mai bine Campania publicitara cu one-man-showul, adica acelor care au facut o CAMPANIE DE TEATRU

Toti participantii, atat actorii cat si promoterii, vor avea sansa sa participe la un master class "despre si pentru one-man-showuri" si la un workshop de "how to sell yourself".
Mai mult vor avea sansa sa vada spectacole profesioniste, cat si campanii publicitare de referinta, care speram noi sa mai adauge un gram de cunostinte benefice dezvoltarii lor personale.
*speram sa intelegeti ca inca nu putem divulga numele persoanelor din juriu, nici ale spectacolelor invitate, nici ale "profesorilor" de teatru si publicitate)*



 Haliotizarea cui?
Pai a ta dom'le!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu